söndag 15 juli 2012

Slapp dag idag! Var hos grannen förut och fika lite sedan skulle jag på möte men när jag kom dit blev de inställt pga vissa omständigheter.
Var rätt skönt dock då jag har ont i huvudet så nu ligger jag och kollar på solsidan.
Träningsbrallorna är på, ska strax släpa mig ut på en promenad med mamma och hundarna. Har varit dålig med promenaderna igår och i fredags! Så nu blir de skärpning igen!
Sedan ska jag nog gå och lägga mig, är inte pigg för fem öre!

För övrigt saknar jag min pöjk så fruktansvärt mycket! Låt dessa 3 veckor gå fort.
Jisses vad jobbigt de är att vara utan honom!
Världens bästa kille, har aldrig någonsin känt såhär för någon innan! Han gör mig verkligen lycklig!
Jag känner mig grymt lyckligt lottad som har en sån fin pojkvän och familj och vänner som bryr sig! ❤

Hoppas alla haft en bra helg!
Peace/
Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar