fredag 13 juli 2012

Godmorgon!

Ljusblå kopp fick de bli idag! Älskar mina fina koppar! :) idag vaknade jag i tid för en gångs skull. Kan bero på att jag la mig 22.00! Duktig flicka!
Ikväll blir de Varberg känns sådär pepprande då det spö regnar! Men enligt vädret ska de inte regna ikväll i Varberg! Såå vi håller tummarna!

Förvövrigt har jag en hel galen hund. Kom rusande upp i sängen och skulle leks och oj så bet hon i min näsa och sedan så råka hon skalla mig på näsan! Vilken hund jag har, bara skadar mig ;) nä jag tycker faktiskt de är charmigt. Det gör henne till henne! Ååh vad de känns jobbigt att åka iväg från henne en dag såhär. :(
Jag vet att jag är mesig men men!
Och gud vad jag och Julia saknar våran Pierre! Massa kärlek från oss till dig! 💓

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar