torsdag 12 juli 2012

Nu lagas det mat! LCHF-Blomkålsfrestelse med kassler. Fast vi bytte ut kassler mot bacon tärningar eftersom mamma och Malte inte äter kassler. Så nu står de inne i ugnen.
Idag har jag även rensat min garderob och byrå. Skänkt bort en stor kasse med kläder.
Men det är lika mycket kvar endå. haha
Sedan åkte jag och mamma och köpte mat till hundarna. och sedan handlade vi mat till oss. Envisades med att bära hundmaten på 15 kilo och mat kassen. vilket inte var bra. För nu har jag så ont i ryggen så jag vet inte vad. Så jag får se om de blir någon promenad idag.

I morgon bär det av till Varberg med Sofie. Det är ju W&W och på kvällen Cruising.
Men vi ska bara vara där på kvällen. Ska bli så himla kul!! :)

Nej nu ska jag ta ut maten ur ugnen!
Peace/
Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar