lördag 14 juli 2012

Barnakärlek! ❤

Nyss kommit hem från Lollo och Peter. Gosat med Leia hela kvällen! Goa unge! Längtar till den dagen jag får en egen lite skrutt! Men det dröjer nog ett par år! :( känner att jag måste plugga klart först och ha jobb. Men såå sugen är jag på att skaffa en nu! Men jag får häjda mig! Jag har flera år på mig.. Men ååh som sagt jag älskar ju barn så det är svårt! Sedan satt jag och tjöta lite skit med Alicia (lollo's dotter) som är i tonåren nu! Haha skötsam tjej det där! Det är bra. När hon växt upp i min ålder ska jag berätta att mina galna grejer jag hade för mig. Vill ju inte att hon ska börja med!
Stolt är jag!
Och Alicia, vad jag har saknat henne! Världens goaste och gladaste tjej. Förutom när hon är trött ;)
Och så Lollo och Peter(mamma's gubbes son, typ min plast bror!)
Är så Goa med! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar