torsdag 5 juli 2012

Legat vid poolen och solat och badat hela dagen. Haft en underbar dag!
nu har jag precis tagit en dusch och sitter och väntar på grannen som ska komma hit och äta middag med oss. Plus att brorsan ringde precis och frågade om han kunde komma förbi så även han kommer hit snart. Så fullt upp i kväll med att vara social.

I morgon ska jag till min frisör och klippa mig klockan 09.00 så idag ska jag lägga mig tidigt.
Sedan efter det ska jag hem och hämta Julia och så ska jag upp till huset och vara där till lördag. 
Ska bli skönt! Trivs så himla bra där. Varit där varje dag i ca 3 veckor så det känns konstigt att vara hemma hos mamma nu. 

Jag saknar P så himla mycket! På lördag är det 4 veckor kvar till han kommer hem. 
Det känns som en evighet! Men den som väntar på något gott väntar aldrig förlänge!!

Ha en go kväll!
Peace/
Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar