fredag 27 juli 2012

Fredag

Idag har jag legat ute på altanen och solat en stund.
Låg där ca 1 timma och 10 min sedan gick jag in. Alldeles för varmt.
Snart ska jag gå ut en sväng med Julia i skogen. Tur vi har den precis utanför huset,
så skönt att gå där när det är såhär varmt då det är svalare där.

Vid 18.00 kommer Gustav och Alex hit. vi ska tvätta Gustav's bil, sedan ska vi iväg på bilträff.
Ska bli kul. Några vänner på Jönköping kommer ner också. Alltid lika kul att se dom eftersom jag inte träffar dom speciellt ofta.

Sedan ville jag bara nämna att jag har värdens gulligaste pojkvän.
Och det ska bli så skönt när han kommer hem.
Fram tills nu har veckorna gått jätte fort. Men nu helt plötsligt känns denna veckan
som är kvar som en evighet.
Det är tråkigt att han inte är med på allt jag gör. Men det får vi ta igen när han kommer hem :)
Massa kärlek!

Ha en bra fredag kväll!
Peace/
Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar