torsdag 5 juli 2012

Sol!

Godmorgon på er!
idag är det helt underbart väder. Solen skiner och det är inte många moln på himlen.
Just nu sitter jag ute på altanen med en kopp kaffe. Julia ligger brevid och flåsar som bara den då hon och Boss har lekt massa och sprungit typ 75 varv runt huset. Det är  verkligen såå kul att jaga varann.
Kanske skulle testa själv. Fast jaga pojkvännen när han kommer hem. Lär bli jobigt dock eftersom han springer mycket fortare än mig. Så vi skippar den idén iallafall!
Idag ska jag sola, hele dan! Och ikväll täda klart bilen och gå en långpromenad med vovven.

Skulle fixat mina naglar förut, men så när jag sja ta fram alla mina nagellack så har självklart min mamma lagt dom någonstans och minns inte vart. Därför jag säger till henne att låta bli att städa undan min grejer om dom ligger framme. Blir så trött! Så nu har jag inte ett enda nagellack. Tack för den lixom!
 Får väl åka ner till maxi och köpa nya sedan!

Jaja nog om det. Ska faktiskt spela sims en liten stund!
Peace / 
Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar