måndag 9 juli 2012

Chai te och saknad!

Kollar på Wallander och dricker chai te. De är så himla gott!

Haha mamma kom in i mitt rum nu "nästa gång du går ut med Julia kam du väl komma in själv?"
Mamma hade hittat Bertil på mattan i garaget(en mördarsnigel)
Den måste ha suttit på min stövel! Haha

Ska ju fixa mitt rum, fått ny tv och ett vitt fint klaffbord, där jag kan sitta när sitter vid datorn, men jag måste rensa och slänga ur gamla möbler först. Så jag har satt bordet vid fönstret nu så länge!
Sedan är jag mest uppe i huset hos Pierre så då blir de inte samma intresse och fixa hemma i mitt rum, så
Vi får väl hur hösten blir.. Vart jag är och inte är!
Jag har aldrig saknat någon så
Mycket som jag saknar Pierre! Jo, Julia när hon var hos Carina i två månader!
Aja på lördag är det 3 veckor kvar tills han kommer hem.. Så det börjar närma sig! (ja man måste tänka positivt!)

Julia ligger deckad i sängen bred id mig och snarkar. Inte alls ovanligt! Det finns inget mellan ting på henne. Hon är som mig fullt ös medvetslös typ!
Om det blir fint väder imorgon så blir det nog att åka till havet med grannen och hennes tös på 7 år! Mysigt!

Nej, god natt på er! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar