tisdag 17 juli 2012

Godmorgon!
Fy fan vad skype är en bra uppfinning. Legat och pratat med pierre nu när jag vaknade.
Så härligt att kunna se varann med. På lördag är det bara 2 veckor var tills han kommer hem.. äntligen börjar jag se ett slut på det här! 
Åh vad jag saknar honom och ååh vad jag säkert kommer böla när jag ser honom!
Det är kärlek! 

Sitter och dricker kaffe nu, men de var inte gott. Vet inte varför men mår illa så fort jag dricker det.
Så va fasen ska jag dricka frö att vakna till liv nu då?
Ska snart åka till kungälv med mamma och köpa grejer till tårtan som ska vara klar i morgon! :)
Den måste verkligen bli bra, eftersom att hon ska bjuda på den på hennes födelsedags firande och då ska jag vara med.. läskigt! Hoppas de går bra, är nervös som tusan! Inget får gå fel!
Okej, nu ställer jag sådana där höga krav på mig själv som jag inte borde men men.
Jag ska gå in för det hel hjärtat i alla fall.

Nu måste jag piggna till och ta på mig kläder, sedan åka.
Peace/
Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar