tisdag 31 juli 2012

Slut..

Ja då var denna dagen snart slut. Efter besök hos Lena på en kopp kaffe och massa tjöt. Julia fick träffa Lisa :) Sedan åkte jag och köpte ett PS3 åt Pierre. Sedan hem, laga mat, käka, ut med vovvarna och sedan blekt håret. Så nu är det snart dax att sova. Bara gå ut med Julia kvar.
Känns skönt att dagarna går rätt snabbt.
För jag vill att Pierre ska komma hem nu! Att bara få ge honom en låång kram, ta ett glas vin tillsammans,
sitta i uterummet nästan hela natten och prata om allt mellan himmel och jord, få krypa ner i sängen under täcket med den man älskar bredvid saknar jag så mycket! Det är inget man jämnt kan ta förgivet, jag har lärt mig att uppskatta det på ett helt annat sätt än innan! Det är mitt plåster på såret, Pierre är mitt plåster på såret. Han har fått mig tillbaka ner på jorden igen. Han har får mig att vakna med ett leende varje morgon.
Älskar dig!

Peace/
Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar