måndag 2 juli 2012

Nu har jag landat lite efter att ha lämnat pojkvännen på landvetter flygplats i morse. Klockan 10.40 lämnade han Sverige och börjar nu sin resa till Thailand där han skall vara i 5 veckor.
Efter att ha lämnat honom och kommit hem så började paniken komma lite lätt. Som jag nämnt innan har jag fruktansvärt svårt med att separeras från folk står mig nära en längre tid. Detta pga saker som hänt när jag var liten.
Men så fick jag ett samtal innan han gick på flyget och i vanlig ordning lyckas han alltid få mig att skratta oavsett. För tårarna kom när jag pratade med honom men nu så tänker jag bara, precis som han sa "nu åker jag och snart är jag påväg hem igen och bi ses på flygplatsen!" på något sätt så var de en lättnad och det känns som att han snart är påväg hem igen!

Så nu har jag varit ute i skogen med hundarna, mamma och hennes gubbe. Det var inte igår som hela familjen var ute så. Mysigt!
Sedan upptäckte jag att vi fått massor av smultron, så då fastnade jag där en stund.
Samtidigt sprang Boss och Julia runt och lekte för fulla muggar!
Julia har varit högt och lågt hela morgonen. Haft maratonlopp genom huset, hoppat runt, lekt med boss och varit allmänt valpig!
Känns som det hände något när hon fyllde 1 år. Innan var hon jätte lugn men nu har hon varit jätte lek glad och börjat bete sig mer som en valp igen. Det är sååå kul att se! Min plutt ❤

Nu ska jag faktiskt lägga mig att vila. Somnade 3 i natt och gick upp kvart i sju så mitt huvud fungerar inte som de ska känner jag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar