torsdag 26 juli 2012

Sol och bad!

Godkväll!
Jag har precis kommit hem ifrån Partille. Varit och badat med tre kilkompisar.
Julia var också med, men hon är badkruka. Dock blev jag förvånad att hon gick i vattnet till det nådde magen. Men oooj vad hon lyfte på benen och spreta på klorna, hon tyckte vattnet och botten var jätte läskig. söten!
Hade med mig kameran och tog massa fina bilder på Julia, dom kommer dock imon eller någon annan dag. men ska lägga upp två bilder idag iallafall :)

Idag på dagen så var jag och badade i havet med min bästa killkompis och hans fina dotter, som blivit såå stor. Och hon är så grymt söt!
Kul att träffa dom.
Sedan åkte jag hem och städade hela huset.

Nu är jag så trött så jag vet inte vad jag heter. Så jag ska gå ut med Julia sedan sova.
Och om ca 1 vecka kommer hjärtat hem igen. Lääängtar så fruktansvärt mycket!
<3

Peace/
Tess






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar