torsdag 20 december 2012

Imorse när jag vaknade så var jag bara tvär åt allt, mitt huvud värkte något extremt, mådde illa, trött och utmattad! Drog mig upp ur sängen motvilligt och gick in i badrummet och började platta håret. Kände hur jag blev mer och mer ostabil i humöret och hur huvudet började värka mer och mer. Men jag gav inte upp, tog på mig kläder och packade ner min lunchlåda och hoppade in i bilen där mina hjärtan väntade, på mig. För min skull väntade dom. När vi släppt av Julia på dagis började jag plötslig må Ennu mer illa. Ville hem. Men de fanns ingen möjlighet till det. P pratade och peppade mig som bara den! Mådde fortfarande skit och ville bara hem och lägga mig men de var bara att bita ihop. Och bara för min skull, för att göra mig glad så föreslog P att vi skulle åka och äta frukost på ett café! Vi drack kaffe och åt varsin bagels. Ååh! Vilken kille jag har! Utan honom hade jag aldrig suttit i skolan just nu!
Han gör allt för att få mig att må bättre, få mig att kämpa vidare! Utan honom hade jag aldrig klarat det här. Älskar dig nu och Föralltid!❤




1 kommentar: