tisdag 18 december 2012

Tisdaaag! Gud vad jag önskar att de var fredag! Så jullovet börjar! Men klagar inte på dagarna i skolan endå vad man skrattar åt vissa kommentarer och felsägningar. Haha typ som paketpolis istället för piképolis! Eller när jag lutar mig mot ett bord som helt plötsligt råkar försöka anfalla mig så L skriker över hela skolan för hon blir så rädd! :P

Har dock en jädrans tandvärk. Och de är inte kul! :( men skönt att veta att de försvinner. Men jobbigt när de väl varar!

Just nu sitter jag och väntar på att hjärtat ska sluta jobbet. Segt att göra på tisdagar eftersom vi ofta får sluta tidigare. Det betyder 2 timmars väntetid. Men vad gör man inte för att få åka med sin älskade och dessutom slippa alla tåg som det är fel på hela tiden! Säger bara, bussarna kom tillbaka!!

Peace/
Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar