fredag 14 december 2012

Känslan när man trycker i sig nudlar bara för att man är hungrig och måste äta något. uusch! Fick i mig knappt ett halvt paket nudlar. Bytte båge på tandställningen igår och spände den så jag har så för jävligt ont i mina tänder och när jag ska bita i något känns de som någon sticker tusen nålar rakt upp i tandköttet. Därför äter jag mat som jag inte får så förbaskat ont av och ja vi hade ine så mycket annat hemma än nudlar(iaf just då när jag försökte komma på vad jag skule äta) nu efteråt så komme rjag på massa saker jag kunde käkat men men.. jag var inte ett dugg sugen på nudlar men vad gör man inte för att slippa smärtan. Så nu sitter jag här inte alls speciellt mätt och frustrerad över situationen.
Ett värdsproblem för mig! ja, just nu iallafall!
Tog mig ett glas kallt vitt vin som plåster på såret :)
Nu kommer snart P hem. Och då blir det fredagsmys. Kanske ska ta och bada bubbelbad ikväll? Hade varit skönt nu i kylan.

Var ute med Julia förut och gick i skogen. Det är så fint och mysigt nu när det ligger snö på träden och marken. Kameran fick även följa med ut. Måste börja fota mer det är ju så kul. Plus att jag börjar glömma av alla knep för att få bra bilder. Och det är irriterande eftersom bilderna blir dåliga och man vet ej vad felet är. Och då skiter man i att fota helt. Så de står nr ett på ''att göra'' listan.
Ska se om jag hinner fixa några bilder och lägga upp idag. Annars kommer det under helgen förhoppningsvis :)

Nähä hörrni! Ha en mysig fredag kväll nu för det ska jag ha!
Peace/
Tess


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar