onsdag 5 december 2012

Det går bra nu..

Började dagen med att försona mig. Jippi! Eller inte eftersom vi har redovisning idag. Men det löser sig! Sitter iallafall på bussen nu påväg till skolan med isbitar till tår. Måste köpa nya skor! Det här går inte. Fryser som fan om fötterna plus att skorna har släppt i sulan. Men sedan är dom ju typ 3 år gamla så kanske dags att inskaffa nya varma skor att ha till vardags.

Körde bil idag för första gången sedan snön kom. Jäkla mig som inte litar på mig själv pga folk som skrämt upp mig. Det gick ju toppen! Inga problem alls. Måste börja lita på mig själv att jag KAN! För det kan jag! Det är när folk skrämmer upp mig och säger saker som jag blir osäker och då går de inte bra.

Slutar tidigt idag riktigt skönt! L ska även följa med hem efter skolan. Har inte träffat henne på över ett halv år pga av vissa saker! Men nu så, ska bli riktigt kul att ses igen! :)

Peace/
Tess


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar