tisdag 15 februari 2011

Kameran köpt! Känns fruktansvärt bra. Var ute och fotade en hel del idag och så självklart råkar jag radera ALLA bilder. Jag blir galet trött på mig själv ibland!
Bara att börja om på nytt. Imorgon.

Jag vet inte vad jag har gett mig in på. Känns inte som jag passar in.
Vill inte ta upp det heller. Mår bara dåligt då. Och om jag då skulle få det bekräftat
så skulle jag antagligen inte ha någon kontroll kvar.
Confused!

Sportlov denna veckan. Känns dock inte som det.
Imorgon åker mamma upp till brorsan i stockholm.
Ska köra henne till tåget. Och så ska jag till Roffe och be om nytt recept!
Är på allmänt dåligt humör ikväll dels för att bilderna är raderade och dels för annat.

Peace/
Tess


We were given two hands to hold,
Two legs to walk,
Two eyes to see,
Two ears to listen,
But why only one heart?
...Because the other one,
Was given to someone for us to find.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar