måndag 28 februari 2011

Sjuk, trött och vilsen.

Göteborg Horse Show började i Torsdags. Jag skulle dit med J och J på dagen och A på kvällen.Tror ni inte att jag blir sjuk under dagen? jodå.. mådde sämre och sämre. Visste ej om jag skulle orka vara kvar till 21.30 men jodå. När jag kom hem hade jag 39 graders feber.
Fredag vilade jag. Var hos R och pratade.
Igår kom D och hämtade mig klockan 8 på morgonen. Vi åkte upp till D i skepplanda och städade våran nya klubblokal. Vid 12 tiden fanns det inte så mycket att göra för mig som var sjuk så jag stog mest still i kylan.
Resultate blev en genomfrusen Therese. Tog säkert en timma innan jag var helt varm igen.
Och i morse gick jag upp klockan 7 för att åka till Scandinavium, Gbg Horse Show och kolla på finalerna. 23 åriga Angelika Augustsson vann världscupen! Sån sämstingen. Scandinaviums tak var nära på att lyfta!!

Angelika Augustsson, vinnare FEI World Cup Jumping 1.60 m Söndagen 26 Februari 2011

Lördags: Kasta snöboll med Casper =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar