onsdag 2 februari 2011

Matte provet avklarat. Satt i 3 timmar igår kväll och och gjorde det. Det var rätt tufft att inte ha en enda paus!
Tror dock att det gick helt okej. :)
Och idag hade vi möte om skottlandsresan. 4 eller 8 april åker vi. Det kommer bli såå kul!
Längtar som bara den tills dess!
Sedan bar det av till roffe! Jag var som en zoombie när jag kom dit. Orkade knappt prata.
Fick iallafall en ny medecin. Så nu håller vi alla tummarna för att den ska fungera på mig så jag kan börja leva normalt igen!
Trött på att vara deprimerad nu!

Imorgon ska jag försöka åka till Lollo och Leia!
Leia fyllde 2 månader igår! Mitt lilla hjärta, så fin är hon <3
___________________________________________________________________________

Jag bara älskar Nalle Puh's citat!
_________________________________________________________________________________



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar