onsdag 23 februari 2011

Kaos kaos kaos!
Sovit mestadels av dagen. Skulle åkt och sagt hejdå till min prins men jag var itne kapabel till att köra bil.
Så det blev inget med det! Faan! Så fort jag ska prata om honom med någon så får jag sluta. Tårarna bara forsar!
Jag kommer sakna honom så fruktansvärt mycket. Min älskade tok häst! <3

Trots en jobbig dag så blev kvällen lite bättre. Nej jag tänker inte skriva ditt namn för I know you don't like it!
Imorgon börjar Göteborg Horse Show. Det bästa på hela året. =)
På dagen ska jag dit med Jonna och hennes pojkvän Jonas.
Sedan ska jag möta upp  min söta lilla Alicia i stan vid 17.00 för att ge henne sin födelsedags present nämligen käk på donken och sedan kolla på kvälls föreställningarna på Scandinavium!
Så imorgon isolerar jag mig och lever livet i scandinavium bland hästgalna människor och söta fyrbenta djur! =)

Dags att sova. Måste vara pigg tills imon! Natti!
Peace/
Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar