tisdag 11 oktober 2011

Ett par dagar

sedan jag skrev nu, ja. Haft fullt upp. I helgen har Lina och hennes hund Siri och varit och hälsat på.
Fredagen var rätt lugn. Vi åt taco's, drack lite vin och kollade på Idol.
Lördagen bar bar det av till A6, älsklingen fick vara hemma och passa hundarna.
Jag fick köpt mig en vit stickad tröja med knappar, luva och bruna axelvaddar som satt på armbågen.
Super mysig är den! Köpte mig även en ny parfym, vilket behövdes då min var helt slut. Sean blev det lite annat krimskrams som kam, hårnålar och sådär.
Vi kom hem vid 17.00 oh jag var helt död. Men fick såklart ställa mig och laga mat till
min älskade pojkvän som aldrig kan laga mat till sig själv och äta om han är ensam en hel dag. Knäppis!
Sedan åkte han till garaget och jag och Lina började att göra oss iordning för att gå ut.
Vid 21.00 ringer det på dörren, jag blir liv rädd och undrar vem fan som kommer och ringer på så sent eftersom jag inte bestämt med någon.
Men det var bara lilla Calle, som bella hade skickat öfr att han skulle hämta oss. Så jag skyndade mig och bytte kläder och sedan körde han oss till en inflyttningsfest där bella var.
Efter en stund gick vi därifrån och började promenera till stan.
Illa nog gick vi förbi evergreen och jag kom och tänka på kebabtallrik med ris. Och jorå vi smet frun klungan med folk och satte oss inne i en varm pizzaaffär och käkade. Sedan ringde vi Calle som fick skjutsa oss hem. haha mycket utgång för våran del eller inte..
Yey, vi var grymt trötta iallafall och deckade så gott som direkt när vi kom hem! =)


Och nu äntligen är bilen igång. Eller den var det i söndags med en stund men sedan så gick generatorn åt helvete så vi fick köpa en ny igår. 
Så ikväll ska bilen tvättas och göras fin och sedan besiktigas. Så vi hoppas på att den går igenom.
Sedan ska det letas säkringar för att få igång strömmen till elstolarna och belysningen inuti bilen.
För innan dess kan jag ha svårt att köra bilen eftersom jag antagligen inte kommer någ fram till pedalerna.
Dock är det automat så man ska ju bara bromsa och gasa men endå.. haha


Här kommer lite bilder ifrån en promenad med Julia förra veckan :)




















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar