söndag 30 oktober 2011

Kan inte andas. Så fruktansvärt täppt i näsan. ösch.. på det!
Vet ni jag har varit och köpt ett par nya träningsbyxor för fifan nu ska jag ut och hosta och svettas och släpa benen efter mig. Ah de jag ville säga var att jag ska börja springa. 
Vad fan hände där kan man undra?!
Ja jag har insett att för att få min störda perfekt bild av mig själv så är träning första start till det målet.
För jag mår inte bra av det här. Faktiskt skit dåligt.
Äppelcidervinäger tabeletter ska jag också börja med igen. 
Jag är trött på att inte vara nöööjd!!
Så det så!

Jag är iallafall rätt nöjd med våran fina lägenhet som börjar likna en personlig mysig lägenhet.
Sköönt!

Imorgon är det Måndag. Jag hatar Måndagar. Älsklingen börjar jobba och jag får gå hemma ensam :( skit! Men de ska de vara slut på snart!
På tisdag kommer Hannah med så då får jag lite sällskap.
Nä vet ni?
Nu kan jag varken andas eller hålla ögonen öppna. så jag kryper ner som min fina man och sussar gott!

Peace/
Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar