torsdag 27 oktober 2011

Long time..

ja jag har varit upptagen med massa annat förstår ni.
Har knappt tagit fram datorn kan jag meddela. Ibland tröttnar även jag på min
älskade mac! det ni!
I helgen var jag och min pöjk på Lager 157, köpte massa onödiga kläder, nya kuddar till soffan och så fick Marcus en Burton "skjorta" som han verkligen ville ha. Och i måndags åkte vi och köpte hans klocka som är en sån tv testbild. om ni fattar?! Och så fick jag lite annat små plock :)
Så nu återstår bara den här jäkla soffan. Vi hittar ingen och om vi gör de så är den för dyr eller har schäslongen på fel sida eller så är den för stor. blää..!!
Jag hatar soffor just nu!

Och jisse imon år det fredag igen. Guud vad denna veckan gått fort.
Varit på intervju på smådjurskliniken med. Men icke, det var inget för mig.
Känndes inte bra heller när jag väl var där.
Så nu är det bara att leta vidare. helvete också! :(

Nej, nu ska jag nog ta en liten promenad med min älskade vovve!
Peace/
Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar