måndag 3 oktober 2011

Hemma

i Jönköping igen. Fredagen tillbringades först hemma hos mig, käka pizza med Hannah och sedan fixade hon mitt hår. =)
Sedan begav vi oss hem till Lina och förfestade tillsammans med henne, Victor och Erik.
Sedan tog vi taxi till stan och gick ut! =)

Lördagen spenderades hemma hos mamma, jag och Hannah sov länge. vid tre kom älsklingen ner.
Och då blev det mat sedan iväg på maprace. Var hyffsat lyckat förutom att Hannah och älsk körde fel vid första station och avbröt. Och vid mål fick Hannah ett inte så kul samtal så vi åkte tidigare, hämtade Julia. Körde så fort de gick i dimman upp till Jönköping för att lämna av Hannah.
Vi finns här för dig. Det hoppas jag att du vet underbara och fina Hannah!


Igår mådde jag illa så gott som hela dagen. Men tvingade mig iväg för att fira älsklingens farmor och farfars bröllops dag.
Blev massa fika där och mådde lite bättre. Sedan åkte vi hem och jag mådde dåligt igen.
Fick jätte god middag som min underbara pojkvän lagade. Potatis i foliepaket och pepparbiff med pepparsås. muuums!
Han tvingade mig att göra fem armävningar också.
Klen som jag är så har jag träningsvärk idag! Pinsaamt!






Idag ska jag inte göra speciellt mycket. Byta lakan då min hund kröktes i våran säng inatt. Jippijej!
Och ikväll kanske vi ska iväg och kolla på våran förhoppningsvis blivande bil!
Hoppas på det iaf! Jag är nämligen billös från och med imorgon :( blää..!


Peace/
Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar