fredag 30 september 2011

sitter och dricker smoothie och väntar på Hannah. 12.45 tar vi bussen in
till Jönköping för att ta tåget till Göteborg!
Ikväll ska vi ut på gator och härja. Kommer bli as kalas!
Lite nervös över hur det ska gå att ha med Julia på bussen och tåget. Höh.. jag nervös för att åka tåg?
Det händer inte ofta! Yey.. det kommer nog gå bra. Har ju Hannah med mig så =)
Och imorgon kommer älsklingen ner och så ska vi gå på stan alla tre eller något
och  på kvällen är det maprace. Sedan åker vi hem till Jönköping igen. :)

Söndag ska jag tydligen med min pojk till hans farmor och farfar och
 äta middag och fira deras bröllops dag. Och träffa hans bror för första gången.
Huuh.. jag som hatar sånt. Jaja vad gör man inte för sina nära och kära?!

Peace/Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar