fredag 9 september 2011

Just nu vill jag bara en sak, att min älskade pojkvän ska komma hem. Jag orkar inte göra så mycket.
Och att gå ut på promenader med Julia är jätte jobbigt då jag har ont när jagj går.
Min älskade vovve får lida för att jag är sjuk.
Känns inte alls bra.
Så det är skönt att de är fredag. Och att Marcus bara ska jobba en timma imorgon och sedan är ledig
resten av helgen.
Nu ligger Julia bredvid mig i soffan och sprattlar samtidigt som hon sover.
Haha söt är hon! <3

På söndag kommer mamma, hennes sambo och min bror och derasoch min? hund på besök.
Ska bli kul att se hur Boss och Julia funkar ihop! :)

Nu ska jag nog försöka ta mig ut på en liten promenad med Julia!
Och när älsklingen kommer hem ska vi åka och hämta min byxor som jag beställt.
Och så blir det pizza och sedan besök av Marcus killkompis!

Peace/
Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar