torsdag 15 september 2011

Denna veckan har inte varit den bästa.
Mått illa, yr, trött, ont i ryggen och ja massa sånt.
Känner mig som en gammal tant. haha
I början av veckan orkade jag inte aktivera Julia så mycket. Så hon har
sprungit runt och lekt och busat i lägenheten. I tisdags sov vi så gott som hela dagen.
Var uppe och var ute med Julia i mellan åt bara.
Men nu börjar jag äntligen må bättre och jag känner mig mycket piggare.
Kom på att jag inte hade druckit mitt pulver på nästan en vecka. Började fundera på om det
var därför jag mådde dåligt. Så igår började jag med det igen. Och kanske var det så..
Eftersom att jag mår bättre och är mycket piggare idag?! Grymt i så fall! :)






Fick koppar av min bror. Köpta i Pari. lovley!

Och denna i från mamma. Köpt i samma affär i paris :)

Förresten den 25 November ska jag och Hannah på Melissa Horn! såå kul!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar