måndag 19 september 2011

Helgen

har jag tillbringat i Göteborg. Jag och Julia tog bilen ner på fredag fm.
Tog det lugnt hela fredagen. Fast inte Julia. Hon lekte med Boss.
Hur kul som helst tyckte hon! haha så söta var dom. Bilder kommer!
I lördags åkte jag och mamma och köpte kastruller. Och så tog jag en sväng förbi systemet.
Köpte vitt vin med citron smak och rött vin med smultron smak.
Det röda viner var helt lovley! Mums!
Kvällen spenderade jag hos Robban och Jeanette. Först hade vi möte
sedan blev det partaj för Robban som fyllde år. Kanon kul helg!

Jesper och Jag. Bild från i lördags!
Nej nu ska jag fixa käk till min pöjk som snart kommer från gymmet. 
Sedan kommer bästaste Pontus på kaffe, fika och tjöt!
Ha en bra kväll alla för de ska jag ha!
Peace/
Tess



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar