onsdag 7 september 2011

Blond

Idag har jag varit och köpt silver schampo och inpackning och en rutig skjorta. Julia fick vara ensam i 2 timmar.
Jag tyckte jag var idée rik när jag satte upp kompost gallret på alla ställen förut vid ett galler som stog mot sängkanten.
När jag kom hem hade hon lyckats flytta det så hon kunde gå upp på våran säng och ut den vägen. yey!
I alla fall hade hon bara bajset en liten och en liten större hög på tidningarna.
Två av mina och en av Marcus skor hade hon också tagit. Annars var hela lägenheten hel.
Duktig tjej tycker jag allt!

Igår gjorde jag varsin mat låda till mig och älsklingen. Och idag när jag skulle ta fram maten och värma den kom jag på "fuck, vi har ingen micro". Så de var bara att slänga in matlådan i frysen till en annan gång
och tina upp några köttbullar och koka makaroner. Ibland känner jag att jag når upp till det här med "blond och blåst"

Får se om vi orkar oss iväg för att köpa en micro ikväll.
yey!

Peace!/
Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar