tisdag 6 september 2011

Bushund!

Har en just nu ganska så jobbig valp. Lilla Julia, antingen så vägrar hon att gå när vi är ute på promenad eller så vill hon bara busa, bita i kopplet osv. 2a gången sedan 06.00 som jag är ute med henne och hon vill inte bajsa..
Puuh.. blir så trött!
Ska in till Jönköping sedan och köpa lite saker. Tänkte låta Julia vara ensam hemma
så hon får träna på det. Men vill inte åka iväg fören hon har bajsat. för då är risken stor att jag kommer hem till en hund som bajsat inne. Och det vill jag inte.

Igår var fina Hannah här. Vi rensade mina kläder, hon fick med sit en hög av dom hem.
Röjde undan lite grejer i lägenheten. Sedan kom älsk hem från jobbet och då gjorde jag mat till oss tre.
Sedan åkte Marcus iväg och hämta byrån som var kvar hos hans föräldrar och jag och Hannah blekte
håret på mig.
Sedan blev det CSI och popcorn när Marcus kommit hem.

I söndags var jag och Marcus nere vid vättern som ligger 10 min här ifrån med Julia.
Här kommer lite bilder från promenaden!






















1 kommentar: