lördag 17 september 2011

Snart

är det dags att ta fram sminkborstarna och göra en liten make over på mig själv.
Alltid lika kul när man inte gjort det på ett tag.
Blir lätt så när man strosar runt hemma och myser med vovven i skogen i mjukisbyxor och
inte bryr sig vad trollen och myrorna tycker.
Ska näligen på möte ikväll sedan blir det kalajs för Robban som fyllt år.
Min älskade Julia får vara hemma och mysa med Boss, mamma och malte.
Just nu ligger hon avdeckad i min brors säng som han hade när han bodde hemma.
Såsööt är hon! Min lilla plutt! <3

Saknar dock min andra plutt också, som är kvar hemma i Jönköping och målar väggar och tak!
Ska bli så kul att komma hem och se hur det blev!

Nä hörni! Nu har jag inte tid att sitta här och uggla!
Pecae/
Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar