onsdag 21 september 2011

Sitter i soffan med en snarkandes hund bredvid mig. haha sööt man kan vara!
Kollade på ett program om snabb dieter. Sjukt intressant.
Folk som är överviktiga, varför ger dom sig inte fan på att gå ner och köra en sådan diet.
Jag menar man behöver inte hålla på i flera år utan det handlar om ett par veckor.
Visst, motivera sig själv kan vara svårt men ja.. äsch.. jag avslutar det ämnet.
Haha.. kan feltolkas..!

Imorgon är det Torsdag det betyder att det snart är helg. Och dt betyder att min
kära pöjk är ledig och kan umgås med mig! hoho! nice!

Funderar på att riva ner allt i hallen imorgon och måla alla väggar! Blir galen av dom fula orangea tapeterna.
Blää.. säger jag bara!
Jag är också i full jakt efter ett nytt objektiv till min kära kamera. Vidvinkel satsar jag nog på,
så får det bli ett macro nästa gång.
Ska försöka fixa bilder från helgen med någon gång.. Jag har blivit så slapp, skjuter upp allt.
Men de blir lätt så när man har en liten hund att ta hand om!

Nu ska jag mysa ner mig i soffan tills älsk kommer hem från garaget och kolla på Efterlyst!
Peace/
Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar