fredag 15 juni 2012

Det finns stunder då allt gammalt rasar över en. Och jag accepterar det! Det gjorde jag inte förr! Men jag har insett att de är okej att inte alltid vara glad och att spela glad lånar sig inte i längden!
Dick har dessa stunder blivit allt kortare för så fort något jobbigt kommer över mig försöker jag tänka på allt jag har nu. Jag har en hund som betyder allt för mig, jag har en familj som jämnt finns där, det finns en person som jämnt får mig att skratta som får mig att känna att jag är någon vilket jag inte riktigt gjort innan och sist men inte minst jag har världens bästa vänner. Dom är inte många men hellre några riktiga vänner än flera "halvdana" vänner!

Och jag har äntligen insett att så som du behandlade mig var inte rätt. För då hade jag inte känt mig så uppskattad av en annan person idag.

Ha en underbar fredag kväll! För det ska jag ha!
Peace/
Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar