tisdag 26 juni 2012

Separationsångest!

Idag om en vecka, då är jag ensam. Eller inte ensam så, men min pojkvän(Ja juste, jag har visst glömt berätta att jag inte är singel längre) Han åker iallafall på semester i 5 veckor på måndag.
Och det här med att separeras från dom jag tycker om är inte min starka sida.
Så det kommer bli tufft. Men klart jag klarar det, vad har jag för val? Att åka med för sent på tänkt plus att 5 veckor ifrån Julia skulle bli jobbigt. Och min mamma skuolle nog itne vara pepp på att ha henne så länge heller.
Jag menar, min bror och hans tjej bodde ifrån varan ett år och träffades bara ett fåtal gånger under den tiden. Detta är bara nyttigt, iallafall för mig.
Just nu försöker jag att tänka på allt annat än vad som sker på måndag. Så nog om det här!

Igår ösregnade det hela dagen. Idag är skiner solen. I'm happy! Ska gå ut med Julia nu, ska skära till lite köttbullebitar så kör vi lite träning med.
Jag är sugen på att åka och köpa gardiner.. men hm.. vi får väl se vad som händer när regeringen kommer hem. ;)

Peace/
Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar