måndag 4 juni 2012

Måndag

Idag gick jag upp tidigt åkte hem från P i morse pga att jag var så himla bakis i går 
så jag kände inte att de var någon bra idé och sätta sig och köra hem.
Vi sov till 16.30 ungefär igår. Så de var inte så lätt att sova i natt. Men jag somnade till slut. 
Vi tog en promenad igår kväll med, det var riktigt skönt att komma ut och få frisk luft.
Sedan var vi onyttiga och dukade upp bordet med chiliringar, godis och varsit stort glas med massa is och cola. Och satte på Stefan och Kriser. Vi är bra att på att lyxa till det. Så de ska vara!:)
Vaknade i morse och mådde hyfsat bra. Men nu mår jag små illa konstant. Föratår inte varför..
Det har varit såhär nästan varje dag i en vecka nu, varit jätte trött och mått illa så gott som varje dag, 
jag hoppas att det går över. Hade tänkt gå ut med Julia och låta henne klättra lite. Måste börja göra lite sådant med henne så hon får upp smidigheten och bygger lite muskler. Plus att hon måste ner lite i vikt.
Usch har dåligt samvete över de som bara den! :/ Så nu måste vi ut och röra på oss, både Julia och jag.

Och ååå så lycklig Julia blev när jag kom hem till henne i morse. Mamma har haft henne sedan i fredags.
Men lilla älskling, har saknat henne så himla mycket. Men har haft en otroligt bra helg.
Om man bortser ifrån att jag drack på tok för mycket i lördags. Usch.. aldrig mer säger jag bara!
Det var inte kul! 

Beroende på hur jag mår så ska jag försöka fixa klar den andra bloggen om jag fortfarande mår illa.. 



Julia ligger och sover på min arm. Hon är så glad att jag är hemma hos henne.
 Hon går inte långt ifrån mig. Rädd för att jag ska åka igen.


Peace/
Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar