onsdag 27 juni 2012

Uppe innan tuppen!

Vaknade 06.30 när min kära pojkvän skulle till jobbet. Dock kunde han inte åka då för mamma hade ställt sin bil så han inte kom ut. Så han tog en kaffe och då tänkte jag att jag lika gärna kan gå upp och ta en kaffe med honom eftersom jag endå inte kunde somna om. Så nu sitter jag i köket, dricker mitt kaffe och läser gp! Vuxen poäng!
Alla har åkt till jobbet förutom mammas gubbe som sover! Hundarna sover också för den delen.
Men lilla eller stora(som hon är nu) Julia ska jag snart väcka och dra med mig på promenad.
Funderar på att ta en promenad ner till båten. :)

Självklart passar jag på att dricka kaffe ur mina fina muggar! Ååh vad jag älskar dom!
Och idag var det många intressanta artiklar.
Bl.a. "Facket stänger Psykavdelning" och "Få platser för unga berusade"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar