onsdag 13 juni 2012

Julia har fått en ny favorit!

Jag trodde aldrig Julia skulle kunna fästa sig vid någon nästan lika mycket som hon är fäst vid mig. Det är så kul att se henne tycka om en annan person så mycket. Har aldrig sett henne sådan innan, hon var inte ens så fäst vid Marcus.
I måndags och tisdags gick hon runt och gnydde och letade för att den personen inte var hemma. Idag när vi skulle åka hem så fick jag nästan dra med henne. Haha så himla söt!
Och jag har aldrig varit med om någon som bryr sig och tar sig an Julia så mycket. I måndags fick hon ett ben och så fick jag köttbullar så jag skulle kunna gå ut och träna med henne!
Jag blev faktiskt lite rörd!
Eftersom Julia är mitt allt och är en stor del av mitt liv så betyder de så mycket för mig!

Men nu är vi hemma iaf och Julia är väl inte jätte nöjd över det. Dock blev hon glad att få träffa Boss!
Ska packa allt som ska med på valpkursen nu sedan pack in oss i bilen och åka. Sista gången idag! Är dock inte jätte pepp eftersom vi ska träna på sitt, ligg och gå i koppel. De har ju Julia kunnat ett tag nu. Men men, tänka positivt nu!
Peace/
Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar