torsdag 10 november 2011

Besök

har jag haft nu sedan i Tisdags av min bästaste Mikaela.
Så kul att att se henne igen!
I morse åkte hon hem till Götet.
Så nu är jag home alone, som vanligt. Trist! Men men..
Skönt väder ute idag. Så jag ska ta en lång promenad med Julia.
Det behöver hon. Hon var med i stallet igår. Helt skogstokig är hon.
Jag hoppas hon lugnar ner sig snart. Dock lyssnar hon rätt bra på mig när jag säger till henne.
Men när jag red och Mikaela höll henne så gnydde hon hela tiden och kunde inte sitta still.
Så Mikaela var bra trött efter det. hah

Ikväll ska jag antagligen följa med älsklingen till skyttet.
Skönt att få vara med honom.
Och så vill jag vara ensam så lite som möjligt av vissa skäl!
Love You!

Du är det bästa som finns!


Peace/
Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar