torsdag 17 november 2011

Jag är trött och har ont i min fötter och ben.
Varit i stallet hos Donna idag med jessica. Körde lite markarbete
sedan byggde vi några hinder. Hoppade tre språng. Räckte för mig.
Gick jätte bra =) Har ju trots allt inte hoppat på 1 år? så min balans är
inte på topp.
sedan fixade vi i stallet lite. Missade bussen och gick en promenad till tre? hållplatser
längre bort. Sedan gick jag och handlade på konsum.
Pastasallad blev det idag igen. Har inte orkat laga mat.

Sitter nu i soffan och myser med Julia framför tvn med levande ljus och väntar på att
älsklingen ska komma hem. Men det dröjer minst en timma till.
Imorgon är det praktien som gäller igen.
Och lördag åker jag till Göteborg en sväng.

Nu ska jag hoppa in i en varm dusch!
Peace/
Tess




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar