onsdag 16 november 2011

Happy

Sitter här hemma och fryyser!
Haft en härlig förmiddag hos Donna. skrittade ut en sväng, när vi skulle hem ville hon inte
gå rakt fram utan bakåt eller sidledes eller bakåt in i skogen. Hm...så jag hoppad av och gick med henne
till paddocken och red där en stund.
Och när jag skulle köra hem så gaaasade jag på lite och kollade bensinmätaren för skoj skull.
Och då lös ju lampjäveln att jag inte hade någon bensin kvar.
Det slutar alltid med en Rädd  För Att Få Soppa Torsk PAANIK!
Jag vet inte vad det är men jag tankar hellre för ofta än att chansa att jag kommer någonstans.
Så jag brummade lugnt iväg till statoil och gav bilen lite bensin.
Kom ju på då med att Marcus sa igår att jag var tvungen att tanka idag.
Men det glömde jag lika fort!

Åkte om ica och köpte mig en Bullgurrsallad. Och en påse godis för nyttighetens skull. Jag menar
sallad.. då får man faktiskt unna sig godis. Och speciellt n'r man varit i stallet tv ggr och på promenader med Julia!
Jag är såå bra på att komma på bortförklaringar så nu ska jag gå coh hälla i mig en Redbull för att jag ska få lite energi. För sedan ska jag ut med Julia och sedan brumma iväg till praktiken(stallet)

Hoppas alla har en lika bra dag som jag! För idag är glad!
Peace/
Tess


"Angels never die"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar