måndag 14 november 2011

skönt..

nu är jag på banan igen.. nu är det bara att ge sig fan på att klara detta med.
Börjar min praktik på onsdag!
Så nu är det slut på att gå hemma! Känns skönt faktiskt.
Tror att jag kommer må mycket bättre av att komma ut några timmar om dagen!

Idag skulle jag behöva gör en storstädning här hemma, för det ser ut
som en bomb slagit ner! Och jag hatar verkligen att ha det såhär ostädat.
Men när jag väl städat så kommer älsklingen hem och helt plötsligt är det saker över allt igen.
Jag förstår inte hur det kan bli så?!
Och jag är så trött på att städa, för det är det enda jag gör nu förtiden känns det som.
Och en diskmaskin vore inte helt fel.
För diskar det gör jag ta mig fan varannan timma känns det som.
Innan tyckte jag det var KUL att diska..
Nu hatar jag det!
Så detta är anledningen till att det jämnt ser ut som fan här hemma.
Plus att vi har ingen stans att förvara saker. Och det gör banne mig inte saken
bättre!
Puuh!! Nu fick jag ut lite "städ aggression".. men långt ifrån allt!

Jaja slut på städ klagande för min del tycker jag!
Men fan behöver frosta av frys och kyl och städa bort allt som inte bör vara där.
bläää! nu får jag sluta skriva kommer bara på en massa mer.
Men tänk vad de hade varit skönt med någon som hjälpte en att städa lite.
Ingen pik till min pojkvän.. nej.. kanske lite fast nej.. haha

Nu ska jag läsa cosmopolitan! :)
Peace/
Tess

1 kommentar: