tisdag 15 november 2011

Godmorgon..

Uppe tidigt idag. Sitter och dricker kaffe och kollar på "Vakna med The Voice".
Vid 10.00 skall jag och Julia möta Jessica och och hennes fina hund Nuka(samma ras som Julia) vid konsum för att ta bussen till stallet.
Så ska hundarna få springa och leka i manegen :) Ska bli mysigt!

Blev inget städande igår, Strök lite tvätt bara. Och det blir väl inget städande
idag heller och inte imorgon heller för då ska jag till stallet och rida Donna och sedan till
praktiken!
Och så behöver jag köpa ett par varma låga skor någon dag!
För det har jag inga! :( Usch.. skor som är så jävla dyrt.
Har inte pengar till de egentligen. Behöver köpa skidjacka och skidbyxor med.
Det kan ju iof vänta.. Ska ju inte åka skidor fören v 6. Men endå.. vill inte vara med om
att det inte finns något när jag behöver det. Eller att de inte finns i min storlek.
Dock är det så jävla dyrt. Flera tusen lappar ju :(

Nej nu ska jag fixa mig lite och här hemma innan jag ska gå!
Peace/
Tess




Mitt hjärta! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar