fredag 25 november 2011

blöder näsblod, fas inte så mycket utan det är såpass lite så de torkar inne i näsan och blir typ små skorpor. Grymt jobbigt! Jag har knappt kunnat andas på två dagar.
Och så är jag torr i munnen. Och det är fruktansvärt jobbigt. speciellt när de gått så långt
att man vaknar flera gånger på en natt och måste ha ett vattenglad bredvid sängen och ta en klunk varje gång man vaknar. De e ett under att käften inte torkat igen på mig :S
Blää för muntorrhet säger jag bara!!

Ska nog röja lite i lägenheten i dag, igen. de blir smutsigt fort här.
Blir så när man har hund och sambo :O
haha!
Sedan jobb 15-16.30. sedan kommer älsk och hämtar mig för att vi ska åka hem och göra iordning oss och sedan ut och äta med Hannah och Linus och efter det ska dom släppa av mig och Hannah på spira där vi ska på konsert och se Melissa Horn! Ska bli såå mysigt!

Imorgon ska Älsklingen iväg och tävla sm! och när han kommer hem därifrån ska jag ta bilen ner till Göteborg för att ha säsongsaslutning för maprace.
Antingen åker jag hem till Jönköping på kvällen. Troligtvis. Eller så får Julia följa med ner så åker vi hem på söndag. Men tror det blir de förstnämnda.
Ska till stallet på söndag igen och rida Donna med :)

Peace/
Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar