fredag 13 april 2012

Det går neråt igen!

Ja för en vecka sedan kanske så märkte jag att jag gått upp vääldigt mycket i vikt. Den vikten jag hade har jag inte vägt på 4 år?! Så jag fick lite smått panik.
Men insåg rätt snabbt vad som hade gjort att jag gått upp i vikt. Rostat bröd varje dag till frukost i en månads tid! Man tar ju lätt efter vanor som den andre personen man bor med har!
Och det gjorde jag!
Så nu har jag inte ätit rostat bröd på över en vecka om inte mer.. och försökt äta nyttigt och träna.
Och det går kanon. Har gått ner ca 3 kg! Dock är det ett par kilon kvar!
''Så länge man har en stark vilja så går allt''

Vad ska man hitta på en fredag som denna tro?
Jag har ingen aning. vill göra något, trött på att sitta hemma :/
Vi får väl se vad som händer!

Min fina duktiga vovve! love!


Glad Påsk i efterskott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar