fredag 20 april 2012

Stallet

Godmorgon! Det har varit en jobbig natt. Julia har varit jätte orolig så jag har fått gå upp och gå ut med henne 3 gånger. Så jag var inte så glad när jag skulle gå upp klockan 7 idag. Är galet seg i huvudet.
Druckigt lite kaffe så de är lite bättre. Men tar med mig min thermomugg med kaffe som jag kan dricka när jag kör till stallet.
Har varit borta från stallet 1 dag denna veckan(igår) och jag blev helt tokig. Så självklart blir det stallet idag! Julia skall också följa med. Dock har det börjat regna. Önska jag hade regnkläder till vovven med :P

Nej nu ska jag åka iväg så inte Mia får vänta allt för länge. Idag och i morgon peppar vi inför Alingsås på söndag. Då mia ska hoppa Wille på regional hopptävling, Div I omg 2! Ska bli kuul!
Ha en bra Fredag!
Peace/
Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar