fredag 27 april 2012

Frysen!

Ja, där skulle inte mina vanilj muffins vara i alla fall!
Har suttit och gjort dekoration i sockerpasta. Och nu när jag skulle ta fram muffinsen
som jag bakade igår och fylla med choklad kräm och dekorera med frosting
och de ja gjort i sockermassan så ligger dom inte i lådan där jag lagt dom.
Öppnar ivrigt frysen och letar i alla fack. Inga muffins.
Jag tänker, ''Vart fan är dom??''
Går ut till våran stora frys box och ja där ligger dom.
Ingen dekorering för mig inte. Sånu måste dom tina.
Så nu är jag sådär glad!
Fast nu kan jag mysa ner mig i soffan framför tvn istället. Eftersom dagens måsten är gjorda.
Städat hela huset, dammsugit och torkat golven. Gjort färdigt dekoration och frostingen.
Hm.. borde gå ut och träna Julia lite.. men jag vet inte. Hon är ute och leker med Boss nu,
så hon får nog fortsätta med det!

Imorgon ska jag upp tidigt! Iväg till stallet och rida med M! Ska bli kul! :)

Ikväll ska jag ta ett glas vin eller två.. för det förtjänar jag!
Dock kommer jag sakna förra fredagens sällskap av P!

Peace/
Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar