söndag 29 april 2012

Solig Söndag

Idag har vi haft sol hela dagen! Och jag har suttit ute och solat hela dagen.
Så just nu känner jag mig nästan som en kokt kräfta.
Grannens dotter och hennes kompis på 7 år kom hit och frågade om dom fick gå ut med Julia.
Självklart! Super bra träning för henne. Hon är ju lite skeptisk till alla som inte tillhör familjen.
Men det gick jätte bra. Dom kom tillbaka och var jätte glada och säger ''Vi har lärt Julia att hoppa''
Haha ja då hade dom gjort ett hinder av stora pinnar som hon hade hoppat över. :)

Imorgon ska jag först klippa mig! ska bli underbart! Sist var ju i slutet av januari typ hos Pontus bror's tjej.
Så de behövs! Sedan ska jag och mamma åka till tårtdecor i kungälv och inhandla massa nya verktyg och malla och grejer till mitt bakande.
För på Torsdag fyller jag år, så på Tisdag blir det firande med familj och släkt. Och då ska det bakas tårta!
Blir nog iallafall samma fyllning som jag gjorde till Pontus när han fyllde år. :)
Sedan blir det en helt annan ''layout''. Ska bli såå kul! :)

Ikväll blir det massa däckrök och andra bilaktiviteter ;)

Peace/
Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar