tisdag 1 maj 2012

Valborg

Js igår var det valborg! Hade en fantastisk dag med vänner och massa kärlek!
Åkte till stan och kollade på cortegen med Gustav, Alex, Patrik, Daniel och Tess!
As kalas blev de! Fint väder och allt. Mys!
Sedan var bussresan på 1 1/2 timma upp tillP inget kul!
Funderade på att hoppa av flera gånger för jag var så pissenödig!
Men min mobil var död så kunde ju inte ringa och säga att jag skulle bli hämtad någon annanstans. Puh.. Toaletten har aldrig varit så efterlängtad
Som då. Haha
Och nu sitter jag på bussen hem.
Innan jag går ur bilen för att gå till bussen
Säger P "har du kissat nu? ;)" haha jaa de hade jag!
Haha Fyfan va hemskt!

Nu är jag nästan halvvägs hem. Och när jag kommer hem
Ska jag baka min födelsedags tårta! Ska bli såååååå kul!
Kommer upp bilder någon dag!
Vi ska nämligen fira min födelsedag idag istället för Torsdag.
Så vid fem kommer plastbrorsan hans fru Lollo och deras fina bebis, Leia.
Vet inte om resten av barnen kommer med.
Så kanske Mikaela, bästa tjejkompisen kommer, sedan kommer självklart
Min bror kanske hans tjej om hon inte jobbar då fortfarande.
Får se om grabbarna kommer över med!
Underbara människor jag har runt mig!
Ni är fantastiska! Utan er är jag faktiskt ingenting! ❤

Nej nu ska jag njuta av musiken som jag lyssnar på och bara slappa resten av bussresan!
Blir en hektisk dag! :)

Peace/
Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar