tisdag 15 maj 2012

Mini Semester!

Jaa, nu äntligen är tåg biljetten bokad till Jönköping. 08.02 åker jag och Julia här ifrån med tåget till Jönköping för att hälsa på Malin och Andreas och deras barn och vovve över helgen.
Vi har pratat om detta hur länge som helst känns det som.. och äntligen blir de av!
Ska bli så kul! Längtar som bara den!

Det har varit lite blandade känslor att åka till Jönköping, men jag kan inte fly längre!
Jag är en sån person att jag flyr från allt jobbigt och tilslut kommer de sluta med att jag aldrig kommer kunna åka till Jönköping och vafan varför ska andra förstöra de jag vill göra?!
Så därför är de bästa att utsätta sig för de jobbiga. Tids nog kommer jag inte bry mig.
Jag har världens bästa vänner som stöttar mig så allt går!

Och imorgon kväll blir det valp kurs med Julia, ska bli spännande.
Denna veckan kommer bli en bra vecka! :)

Peace/
Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar