torsdag 10 maj 2012

Utmanad

Blev utmanad av Johanna!

1. Vilken är din favoritmånad?
Maj

2. Vem betyder mest för dig och varför?
Min mamma. För hon ställer alltid upp för mig oavsett vad som händer. 
Och stöttar mig till hundra procent! 

3. Vad lyssnar du på för musik och varför?
Allt förutom opera typ. Hm.. varför.. ja för att jag tycker det är bra?!

4. Favoritförfattare?
Vet ej.

5. Jag gör helst.....
Mysa med min hund och umgås med mina underbara vänner!

6. Framtidsplaner?
Plugga till Behandlingspedagog, skaffa hus och familj. Och kanske skaffa häst.

7. Vem smsar du med mest?
P

8. Hur många på din facebooksida,  känner du verkligen?
Alla förutom 4 kanske..

9. Vilken är din tyngsta last?
Skjuter upp saker och glömmer sedan att göra dem..
Plus göra sånt man hinner på en vecka på en dag istället.

10. Jag äter helst.....
En grillad köttbit med sallad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar